SEDEH + EPPY

assalamualaikum semuaa . .ary ney . aku ase epyy + sedey . ape . ? korank nk tahu aku epyy sbb ape . ? ta pyah kowt . haa . ape ? nk tahu jgak . ? okey2 .  haha . besok pagi2 aku pegy SABAH . waa . first time neyh . 5  ary kowt . weyhh lame tuh . . kaw thuk x pe . ! korank doa kn aku ea .

abeh yg kaw  sdey knpe pulak . ? okey . skrg aku sdey sbb . nant aku akn tinggl kwn aku . 3 ary ta pegy sekowla . then , ary yg aku ta dtang sekowla la mereka2 nk begmba untuk mjlah sekowla .weyhh nk jugak . jelez meyhh . !! klaw x de dlm unit uniform x pe lah . ney untuk kelas 3 TABAH pown x de . weyhh . ta aci weyhh . nant gmba aku x de . :(  anddd . tdy aku ta jmpa irah , bestfwenzz aku weyhh . dy ta dtang sekowla . da la besok aku da nk pegy . dy pulak ta dtng . sdey gila bhaii . !andd . tdy aku ta jumpa pown dgn baby aku . . abg . .syg ryndu abg lah . da seminggu kowt kita ta mcej . haiishhh -,-' sabo jeh la . . okey . aku hrap . memba2 aku yg nant aku ta dtang sekowla tuh . jgn lupa aku ea . annddd . korank jgn bt2 lupa byar duet kutu tahukk . !! nanti aku blek . ade yg ta byar . aku karatee baru tahuk .! haha .

kepada mereka2 di bwah ini . !! ^-^
 SYAZRUL ALIF (baby aku yg sesngt comeyl + sweet)
 NUR SYAHIRAH (bestfwenzz aku baek aty + comeyl)
 NUR LIYANA DIYANA (adex agkt aku yg comeyl)
 NUR SYAFAWATI ( bestfwenzz aku)
 AMIRA DANIA (bestfwenzz aku)
 NUR ANIS (bestfwenzz aku)
 NOOR SHAHIRAH (bestfwenzz aku)
 ALIF HAIKAL (mambe aku yg kurang betol , haha)
 MASLIANA (kakak agkt aku yg tombam)
AKMAL IKRAM (abg agkt aku yg sesgt jiwang , haha)

korank jgan lupa aku ea . aku ta kn lupa korank okey .annnd , kepada baby aku . abg . jgan curang2 keyh . dok diam2 jgan kcaw mne2 pompuan . bole kn . ?hehe . coe sbb telalu konkong . :) bkan ape . syg just jelez kamo dgn pompuan laen  . .bkan ta pecya kamoo ea . syg syg abg . sbb tuh syg jadik mcm ney . okey . coe sesgt . .  and kepda memba2 aku tuh . korank tlog tgox2 kn baby aku ea . hehe :) (baby jgn marah ea . coe sgt2 , plezz) okey lah .  boboiboy . ILYSM . ♥♥

NOTA HIDUNG (ahaks!)
korank jgan lupa doa kn aku supaya selamat pegy andd selamat pulang ea . .  andd kepade nma2 yg aku sebut atz tuh . nant aku beli pape at korank ea . tuh pown klaw duet aku mencukupi . haha . korank jgan lupa aku pulak ea . andd soe . entry ney x ade gmba . disebb kn mlaz nk carik . ! x de gmba pown bole bce jugak en . ? haha .  

0 orang kta blog ini sweet: